8 клас

Підручник "Фізика 8 клас"-----------------------------------------------------------------------12.05-15.05Узагальнимо вивчене за 8-й класЗавдання (12 балів)  Накресліть у робочому зошиті таблицю і заповніть її. Для кожної фізичної величини (їх має бути не менше 15), з якою ви ознайомилися у 8-му класі, запишіть : її позначення,  формулу для її обчислення (може бути декілька), одиницю вимірювання в СІ та позасистемну (якщо така є), прилад для вимірювання ( якщо він існує), запишіть визначення.







 



Фізична величина
Позначення
Формула
Одиниця вимірювання
Прилад для вимірювання
Означення
Температура
t ,  T
t=T-273
СІ: 1К(кельвін)
   1 °С
термометр
Фізична величина, яка характеризує стан теплової рівноваги системи тіл






------------------------------------------------------
Увага!

До 12.05  виконайте і надішліть за адресою  fizuka6tokar@gmail.com контрольну роботу з теми "Електричні явища. Електричний струм". Який варіант виконувати, я буду повідомляти індивідуально кожному у приватних повідомленнях. Поспішайте отримати завдання.
(Виконуєте у робочому зошиті, зазначивши, що це контрольна робота) У вайбері роботи не перевіряю

Готуємося до контрольної роботи






--------------------------------------------------------------------------------


27.04-30.04

1 завдання (2 бали)   Опрацювати§§39-40 (коротенький конспект)


2 завдання (4 бали)  Скласти пам'ятку "Безпечний струм" (12 пунктів)


3 завдання (6 балів) Підготувати проект на одну з заданих тем:
1. Як виникає блискавка? Правила поведінки під час грози
2. Історія винайдення блискавковідводу
3. Застосування дугового газового розряду
4. Застосування тліючого газового розряду
5. Внесок українських вчених у розвиток електрозварювання


----------------------------------------------------------------------------


21.04-24.041 завдання (4 бали). Опрацюйте §§37-38Що треба запам'ятати





Електричний струм в розчинах та розплавахЕлектричний струм в електролітах.2 завдання (4 бали). Виконайте експериментальну роботу у робочому зошиті. Відео-інструкція↘️  Експериментальна робота: визначення електрохімічного еквіваленту міді3 завдання (4бали) . Виконайте вправу 38.3 у робочому зошиті
---------------------------------------------------------------------------13.04-17.041 завдання (4 бали).  Прочитайте §34, у робочому зошиті дайте відповіді на контрольні запитання(ст189)Закон Джоуля -Ленца  ( перегляньте відео-урок)Що потрібно запам'ятати?

2 завдання (2 бали). Розв'яжіть вправу 34.1(ст.189) у робочому зошиті 3 завдання (4 бали). Розв'яжіть задачу за малюнком у робочому зошиті 
4 завдання (2 бали). Прочитайте §35. Яких правил необхідно дотримуватися, щоб уникнути короткого замикання? Складіть пам'ятку у робочому зошиті


------------------------------------------------------------------------Залежність опору провідника від параметрів провідника. Реостат (перегляньте для повторення)Закон Ома для ділянки кола (перегляньте для повторення) Електрична напруга. Вольтметр (перегляньте для повторення)Електричний струм. Сила струму (перегляньте для повторення)06.04-10.041 завдання (2 бали). Опрацювати §33 в робочому зошитіРобота і потужність електричного струму (перегляньте відео)2 завдання (6 балів). Виконайте вправу в робочому зошиті1. Накресліть таблицю на 7-8 пристроїв.2. Дізнайтеся в батьків тариф на електроенергію.3. З'ясуйте потужність кількох споживачів електроенергії у вашій оселі. Наприклад, праска -2400 Вт

4. Обчисліть 
роботу, яку виконає струм, за одну годину роботи приладу 
Наприклад (праска) А=Р·t, А=2400Вт·3600с=8640000Дж, або
А=2,4кВт·1год=2,4кВт·год
5. Обчисліть вартість спожитої електроенергії
Наприклад (праска). 
                                      Вартість=2,4 кВт·год ·0,75грн= 1,8грн
                                    





   6. Заповніть таблицю
Пристрій
Потужність
Р, Вт
Робота струму   А
Вартість, грн
Дж
кВт*год






3 завдання (4 бали). Увага! Виконувати лише з дозволу і у присутності батьків!!! З'ясуйте де у вашій оселі знаходиться електролічильник. Що вимірює цей прилад?Спробуйте самостійно зняти покази приладу (контролюють батьки) . Занотуйте початкові дані. Повторіть зняття показів через добу, тиждень, місяць. Скільки електроенергії ви споживаєте за цей період? Скільки це коштує? Чи можна якось зменшити використання електроенергії? Як це вплине на екологію? Можете оформити це завдання як екопроект.
----------------------------------------------------------
30.03 - 03.041 завдання ( 6 балів). Виконайте лабораторну роботу №4 в робочому зошиті.  Інструкція для виконання2 завдання (6 балів). Виконайте лабораторну роботу №5 в робочому зошиті. Інструкція для виконання23.03-27.031 завдання (4 бали). Опрацювати §§31-32 в робочому зошиті (конспект) 
  та паралельне з'єднання споживачів




Перегляньте відео-урокиПослідовне з'єднанняПаралельне з'єднання Послідовне та паралельне з'єднання провідників
2 завдання (2 бали). Вправа за малюнком
Як з'єднані споживачі у електричному колі? Замалюй схему цього кола і визнач загальний опір, якщо опір кожної лампи 2 Ом.

3 завдання (3 бали). Вправа за малюнком
Як з'єднані споживачі у електричному колі? Замалюй схему цього кола і визнач загальний опір, якщо опір кожної лампи 2 Ом. Якою є напруга в колі?

4 завдання (3 бали). Оцініть себе самостійно!












16.03-20.03
Пропоную почати з повторення матеріалу за картинками








2 завдання. Розв"яжіть задачу за малюнком у робочому зошиті (2 бали)
3 завдання. Лабораторна робота (за малюнком). Виконувати у робочому зошиті відповідно до свого звичного варіанту (2 бали) . У першому завданні накресліть схему електричного кола, яке обрав учень

4 завдання. За §§ 19-30 скласти кросворд з 12 слів у робочому зошиті (4 бали)

5 завдання (за бажанням). Підготувати проект у довільній формі до теми "Електричні явища. Електричний струм" 
(3 бали)

Орієнтовні теми проектів:
1. Електрика в житті людини.
2. Вплив електричного струму на організм людини.
3. Георг Сімон Ом: історія життя.
4. Із історії вивчення електричних явищ.
5. Історія електричної лампи.
6. Створення електроскопа.
7. Цікаві досліди з електростатики.
...

Ви можете підготувати повідомлення, створити презентацію, намалювати газету, брошуру, розгортку, виготовити прилад чи, навіть, зняти відеоролик! Успіхів у вашій творчості!


38 коментарів:

  1. Доброго дня,а куди надсилати зроблені ДЗ ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт, Артем! Поки нікуди не надсилати. Виконуй у робочому зошиті, а після завершення карантину зошити я перевірю і виставлю оцінки за кожен тиждень. Головне - бути здоровим!

      Видалити