Методична скарбничка

   «Все, що знаходиться у взаємному зв’язку,
      повинно викладатися у такому ж зв’язку»
                                 Я. А. Коменський     



  Ці  слова  видатного  педагога  Я.А.Коменського  набули  ще  більшої значущості сьогодні – в час бурхливого розвитку науки  і виробництва, коли наука  стає  безпосередньою  продуктивною  силою.  Знання  з  різноманітних галузей тепер не ізольовані, не уособлені. Вони стають найбільш дієвими при врахуванні зв’язку між науками.

  Зв'язок  між  навчальними  предметами   є  відображенням  зв’язків  між відповідними науками, кожна з яких у своїй галузі вивчає єдиний, об’єктивно існуючий  матеріальний  світ.  У  цьому  разі  здійснення  зв’язків  між предметами  відіграє  важливу  роль  у гармонічному  розвитку  учнів, у створенні в них цілісного, наукового світогляду, формуванні  їх життєвих компетенцій.
  При здійсненні міжпредметних зв’язків в учнів розширюється кругозір, розвивається логічне мислення, активізується увага, зростає зацікавленість до предметів, що  вивчаються. Міжпредметні  зв’язки  забезпечують  поглиблене вивчення  теоретичного  матеріалу  і  формування  в  учнів  узагальнених наукових понять, допомагають  їм застосовувати здобуті знання на практиці, сприяють  виробленню  вміння  знаходити  загальні  закономірності  і відмінності  при  розгляді  різноманітних  процесів.  Все  це  підвищує ефективність навчального процесу.              

  Питання  реалізації  міжпредметних  зв’язків  надто  важливі,  тому  вони повинні  бути  предметом  постійної  уваги вчителів

Немає коментарів:

Дописати коментар